Oferta na stronie obejmowała \"blaszke\" w kolorze \"złotym\" i taką chciałem i myślałem że otrzymam...a tu \"srebrna\"- słabo. Dwa punkty przyznałem jedynie za szybką dostawę
Opinia potwierdzona zakupem
Rafal 24/05/2024
Po przekroczeniu umownej puli zakupów nie została zrealizowana darmowa dostawa! Szybka realizacja zamówienia.
Opinia potwierdzona zakupem
Marek 28/11/2023
Sklep nie dostosował się do mojej prośby
Opinia potwierdzona zakupem
Aneta 12/12/2022
Odpowiedź sklepu:
Witam, jeżeli w zamówieniu znalazł się błąd zalecamy bezpośredni kontakt drogą mailowa. Nie pozostawilibyśmy tej sytuacji obojętnie i produkt zostałby wymieniony. Niestety takiego kontaktu nie widziałem drogą mailowa czy telefonicznie.
Zamówiłam inny przedmiot, pan się ze mną skontaktował informując , że nastała pomyłka w produkcie i został wykonany grawer na innej bransoletce. Wyczułam nacisk na zaakceptowanie produktu zwłaszcza ze termin mnie gonil
Opinia potwierdzona zakupem
Magdalena 17/06/2022
Odpowiedź sklepu:
Witam, przykro mi, że doszło do nieporozumienia pomiędzy pracownikiem a Panią. Następnym razem prosimy poinformować, że nie odpowiada Pani przedstawiona propozycja. Wtedy pracownik wykona ponownie zamówiony produkt.
99.5%
(2668 opinii)
Średnia ocena 5/5
0.4%
(12 opinii)
Ilość opinii: 2682
0.1%
(2 opinii)
(2648)
(20)
(8)
(4)
(2)
(0)
Opinia potwierdzona zakupem
Rafal 24/05/2024Szybka realizacja zamówienia.
Opinia potwierdzona zakupem
Marek 28/11/2023Sklep nie dostosował się do mojej prośby
Opinia potwierdzona zakupem
Aneta 12/12/2022Witam, jeżeli w zamówieniu znalazł się błąd zalecamy bezpośredni kontakt drogą mailowa.
Nie pozostawilibyśmy tej sytuacji obojętnie i produkt zostałby wymieniony.
Niestety takiego kontaktu nie widziałem drogą mailowa czy telefonicznie.
Zamówiłam inny przedmiot, pan się ze mną skontaktował informując , że nastała pomyłka w produkcie i został wykonany grawer na innej bransoletce. Wyczułam nacisk na zaakceptowanie produktu zwłaszcza ze termin mnie gonil
Opinia potwierdzona zakupem
Magdalena 17/06/2022Witam, przykro mi, że doszło do nieporozumienia pomiędzy pracownikiem a Panią. Następnym razem prosimy poinformować, że nie odpowiada Pani przedstawiona propozycja. Wtedy pracownik wykona ponownie zamówiony produkt.